Ahad, 10 Mac 2013

SHAKLEE OH SHAKLEE...


Hai semua...dah lama sangat tak menulis dalam blog ni...nak kata busy sangat tak jugak...ok...entry kali ni nak citer pasal SHAKLEE...actually shaklee bukan sesuatu yang baru bagi saya...sejak tingkatan 6 dah pernah ambil supplement SHAKLEE ni..then masuk U pun still ambil lagi...tp on off je la...hihi...itu pun sebab kakak saya yang promote SHAKLEE ni...mak saya pun sampai sekarang ambil ESP SHAKLEE..ESP tu ENERGIZING SOY PROTEIN...sejenis soya untuk menambah tenaga dan mencantikkan kulit.... sekarang saya sendiri pun ambil ESP..mmg sangat besstt!!sebab ape saya kata best..saya seorang yang bekerja....pagi2 tak sempat nak prepare breakfast....so saya akan minum 1 sudu ESP + air suam then minum...saya akan rasa kenyang...so xde la perut masuk angin kan kalau lambat ambil breakfast...ESP ni jugak sesuai utk sesiapa yg nak berdiet n turunkan berat badan...sebab ia memberi rasa kenyang...then tak perlu makan nasi yg banyak...makan satu senduk dah mencukupi...hihi....ok lah...saya pun dah mengantuk ni...sebelum tidur saya akan ambil 4 biji OSTEMATRIX SHAKLEE aka KALSIUM untuk mendapatkan tidur yang lebih lena,,,ok lah...selamat malam semua....:))

Tiada ulasan: